Sunday, March 27, 2011

Tak-tau-tajuk-apa-mls-nak-pikir


Dr tajuk pun dh tau tahap kemalasan dan ke dok rok an aku

Balik kije hr Khamis tu badan dah rasa semacam, tekok sakit semacam je
Campo plak sehari suntuk kene bg training
Dr kul 8 hga kul 4 ber'ceramah'...

Yg tambah harunya lg, blk tu kene hujan
Aku mmg alergic kene air hujan.. dr kecik lg sensitif..
Kepala akan pening, bdn akan rasa semacam

Ptg hga maghrib tu terzzzzz
Sconjar br balik ptg kamis pg esok kene ke JB
Exam and confine space course
Hmm pegi le beey tp ckp bln jgn lupa 'bhgn' saya muahaha
Huwaaa mmg skrg ni jumpa selisih2 bahu je hahaa
Mgu lps aku xde wekend mgu ni turn dia pulok

Dia kejut suh bgn smayang Maghrib
Dgn mamai2 nya bgn g smayang pastu dia ajak g bando and kuo makan
Siap2 ni dgn bdn x larat dos wase
Pastu sampai umah pack2 brg dia nak bawak
Sori beey rs besalah sgt sb sy amik je mn2 baju tshirt terus lipat masuk beg
Biasanya aku akan iron seme dulu kain bj yg dia nak bawak..
Hahaha kali ni sb x larat nye pasal aku cr je bj yg kalis kedut (hahaha tipu je)
Siap2 terus zzzzzzzz balik..

Pagi jumaat kul 11 dia tolok
Sian plok kalu x bekfes aku bgn jugak grg meehon bodo2 ngan kepok
Lps dia tolok aku sambg zzzzzzzzzzz balik
Seharian tdo hr ni.. rs nak demam tp x demam2 lagi cuma badan sakit habes
Byk keje terbengkalai, kain x angkat, bj x basuh, kain x berlipat (owh malasnya kamu)
Rumah bersepah dapo hancusssssssssss.
Nanti le dah ok sy buat seme ni hahahhaa

Sabtu bgn lewat sb bdn makin berat nak bgn
Ingtkan dah ok aku pun basuh le kain baju angkat kain seme
Lps tu rasa x rok plok.. kuo g beli nasi jap..
Mkn2 pastu zzzz (again???) Sesungguhnya mmg x larat

Ahad sy g klinik.. mmg x sanggup nk g keje
Badan pun seram sejuk panas sejuk je ni
Kalu g opis pun kopem x leh wak kije..
ZZZZ je kot!! Sy bkn jenis yg akan zzz kat opis melainkan sy skt sgt
Ngantuk mcm mn pun sy bkn kaki surau yg akan zzzz kat opis
Kalau mmg sy xleh buat keje sy akan cuti je
Hahhaa sb tu cuti sy cpt habes
Dr pegi opis x buat keje habeskan duit kerajaan/company hahaa


Lmbt nya mlm.. en hubby sms dah odw balik.... mlm ni sampai la..
Hopefully he's doing well in his exammmmmmmm!!
Babai.. nak zzz ngantuk lps mkn ubat ni.. mc today

No comments: