Wednesday, March 23, 2011

Sconjalle Favorites


Must-have-item-in-esbok

Hahahaha
Org melayu kata mende wajib ada dlm peti
One of Sconjalle favorita
Home made yong tau fu
Versi Syud Sconjalle.. rasa x sama mcm yg kedai
Aku punya pedas2 and masam2 siket..
Sape penah mkn kat umah aku tau le rasa dia mcm mn kan
Lain kan dgn yg pasar mlm or kedai2 punya hahhaa
Its my signature bebeh.. x sm ngan org punya kah kah kah

Kuah aku masak byk2 taruk lam peti
Byk tu x le sampai satu kawah kah kah
Ckp lah stok utk 3 4 mgu, abes buat lg
Bkn susah pun cuma kalau penyakit M dtg tu yg susah
Stok bebola2 ketam sutun or seme mende tu selalu restock
Selalu beli kat bhgn Pick n Mix Giant tu..
Nak mkn just rebus and reheatkan saje kuahnya
Kalau x jenuh aku nak buat kuah selalu


Kongkang Kangkung xde ms ni
Aku mkn ngan brokoli pun soddap
Lagi berkhasiat hahaha
Jemput makan tengok
Hahahaha adios

Tringat kat adik yg selalu timbang mende2 ni kat giant
Hari tu g beli stok mnde ni
Pastu ada satu item tu mmg best.. petok2 gitu.. sutung ke apa x sure tp best
Ada 2 3 ketul je atas rak dia, aku pun g la tanya dia kot ada stok lagi

Aku : Dik.. mende ni ada lg x stok (sambil tjk contoh yg 2 3 ketul tu)
Adik tu : oooooooooo mende ni kak... SPONGEBOB.. (sambil tanya kawan dia yg jg stok)
Aku : Haha nama mende dik?????
Adik tu : Kita panggil SPONGEBOB kak hahhaha
Aku : Hahahahaa (gelak gile ni)
Adik tu : Xdop dos kak.. mende ni mmg cepat abes.. sedap ngat kak!
Aku : Ho mmg sdp ah.. lenkali order ah banyak..
Pastu aku terus lari sambil gelak2


Adik tu pun dah cam sb aku selalu g beli kat situ either beli stok YTF or stok wedges.. curly fries seme..

Balik citer kat Sconjalle plok..
Gelak pulak dia.. sampai ke hari ni duk panggil mende tu SPONGEBOB
Nanti aku tunjuk pic 'SPONGEBOB' tu kalau ada stok hahhahahha

Miss my old opismate esp geng2 makan.. restoren apa kita selalu bukak pagi2? hahha
3R ke apa??? Lupa dah...
miss yu guyssssssss huhuhu dah lama x lepak2 ngan korang
Masa gue sgt pack skrg!!



No comments: