Tuesday, March 22, 2011

Keje oo Keje (1st outstesen utk mgu ni)


DATE : 14 - 15 Mac 2010

Kejoooo Yeop Kejooooooo!!!

Moh kita ke Peghak...
Malas nak citer pnjg psl kije
Hahahha exactly ke Teluk Intan
Need to settle sumthing, pegi 1 Innova je
Jauh siutttttttttt kreng wase monggeng nak boleh ke sapa
Lalu kot jauh kot?? Msg2 x kenal jln redah kan ajerrrrrr
Finally sampai jugak..

KPPT Teluk Intan, En Syahril
Yg pompuan tu ADO bhgn Kuatkuasa..
Hahaha rampas2 tanah
X padan ke kecik n pompuan..

With DO Teluk Intan yg sgt friendly n peramah

Okey enuf for bab kije..
Xle cite pjg2 hahhaa

Kat sini stay kat Anson Hotel, tgh bandar Teluk Intan
Teluk Intan ni small town je..
Hotel pun xde yg 5 star or 4 star
Tp sgt selesa la bilik Superior Executive yg aku amik ni
Bekfes sdirik la tapinya
Mmg x amik pun pic hotel sb sgt letih dan tgh sindrommm mandrom yg amat kesakitan..
Tahan je sepanjang jalan dah le jauh skt gilos pinggang
Sampai je terus mandi n zzzzzzzzzzzz
Pdhal soping komplek blkg hotel je
Mmg x larat sgt dah.
Mmg sejarah le aku x g mengirai duit mlm tu
Esoknya anak buah aku bitau dia g ade sale gile kat situ
Damn it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lepas setel keje seme dorang bawak ke Menara Condong Teluk Intan
Aku malas nak panjat tangga
X larat dah.. dgn panas nya..


Condong belah mana ye..
Usia dia dah lbh krg 100 thn
Asalnya dorang wat tangki air
Pastu lama2 dah condong, dah jadi warisan dorang plak
Ikut kata dorang, tanah kat sini jenis gambut so sng mendap le
Kalau nak beli utk buat umah mmg banyak tanah kene tambung

Kat tgh2 bando


Korang baca le aku malas nak baca
Campor plak silau gile ms amik pic tu


Pintu masuk ke menara
Seme pakai kayu jati

Staircase dia..
X larat aku nak panjat
Aku tgu bawah je


PEACE!!


Bagus sungguh PTD aka ADO dia..
Even tgh2 bz pun layanan ttp meletopsss
DO dia suh iring n entertain sampai ke sini
Hahhaa

Pas dah penat pusing2, dorang nak belanja Rojak Ayam dan Mee Rebus Mastan Ghani plak
Dia bitau kalau sampai Teluk Intan mesti mkn kat situ hahhaa
So layansssssssss
Aku mmg kenyang tahap cipan.. share je

Ni rojak dia.. ok not bad
Pastu ABC lupa nak snap.. best bdk2 ni bitau tp aku x mkn
Takot sindrom mandrom makin teruk hahhaa

Okes dah kenyang kat pukul 4 pm br tolak blk ke Trg
Singgah beli buah dulu, aku dh lama nak mkn limau Bali
Terus rembat 3 biji..
Puas hati mkn sampai skt2 perut haha

Balik kot KL, aku rasa ok siket lah balik tu
Mcm dekat siket ke sb maybe jalan KL tu kita dah familiar
Lah g mmg rasa jauh yg amat sb buta jalan
Tambah plak aku zzzz sepanjang jln dr Trg ke T Intan
X larat sesgt!!
Hahaha

Overall trip : Sgt puas hati dgn layanan yg diberikan oleh pihak di sana!!
Jemput dtg ke opis kami pulak...

Tgh2 cekout otel td, dpt panggilan dr opis bitau suh pegi outstation plak lusaaaaaaaa
Huwaaaaaaaaaaaa penat wessssssssssssss dah le kene hari Jumaat
Hari utk Familyyyyyyyy
Next entry okey!!

No comments: