Monday, January 19, 2009

Sekitar Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu

Ni buat tatapan kawan2 yg x dapat balik Trg hr tu..
Since ade yg request nak tgk suasana nye...
Ni ade sikit gambar utk tatapan anda seme..
TQ browse my blog..

Ini tiada kena mengena dgn kempen politik ye hahahaha
Dah habes pun mngundi.. Result pun dh tau kan!!
Tahniah buat yg menang!!
Pastikan anda mengotakan apa yg dianjikan buat rakyat Terengganu.
Dan buat yg kalah..
'LU PIKIRLAH SENDIRIIIIII!!!!' Bak kata nabil raja lawak
Post mortem kene buat tu... hikhik.. knape rakyat x pangkah..

Aku kuar rumah kul 1230 teman Beey g ngundi
Aku dh daftar oke... cume alamat aku termasuk dlm Parlimen Marang..
So aku x leh ngundi la kali ni..
Jem gile.. kul 2:00pm br sampai... pdhal biasa 15 min dh sampai..
Tp mmg best ah sepjg jalan tu..
Mcm2 ragam... 2 jam dlm kete mcm x boring pun hahhaa
Mcm2 gaya mengempen.. ngan mat2 rempit yg membawa bendera parti masing2..

Tengok je la gambar2 ni.. aku malas nak menaip...
Antara gambar yg sempat aku snap ngan camera cabuk aku dr dlm kete
I need DSLR to be pro hahahaha

Pondok polis gini ade ngate rawa... Sian polis kene kerahan tenaga hahaha

Ni martek (kediaman polis) sepanjang 2 mgu nak ngundi
Gambo penuh x dang amik sb batery habes

12:30 pm ONDEWAY...
Perang poster gile!! Memang kalah la time PRU baru2 ni...

Kete set bulan

Kete set gelombang biru

Jem wes!!

Perang poster

Modal BN mancing undi

Geng mat rempit bawak dere

Ku lihat biru

dan hijau merata2

Bulan beso atas Bukit Beso

Jauhkan aku dr bala bencana..

Banner set bulan

Markas BN depan Sek Paya Bunga

Malaysia Next Top Model


02:30 pm : Kat NGUNDI
Ni masa kat tempat mengundi

Kete buruk jadi mangsa tepek poster. Depan sekolah kat tempat ngundi


Sekolah tempat En somi saya mengundi

Waiting!!! Beey.. awak pakoh nape Beey??

Lepas ngundi balik mah Ma jak g smayang lepak2 jak pastu beey ajok g roung bando lu sblm balik..
Nak tgk suasana hahah

4:45 pm : Nak Balik dos
Ni masa nak balik dos.. 10 min lgi nak habis waktu ngundi 4:50pm.. Polis, FRU stand by blake dos... Jalan2 pun banyak tutup dos nak wi laluan utk bawak kertas undi ke Stadium. Helikopter mmg berlegar2 kat ruang udara..


Aku round kot kaw panas.. Mmg beh ah tgk..
Ramai gile orang.. Tp btry camera nak kong dos ni...

Sebelah set BN

Sebelah ni set PAS

Nama dan tempat dirahsiakan

Napok ustaz azhar duk ambik gambo.. Khelas ah camera ye kalos camera cap ayam aku



Bujal kuo kete g ambik video ni hahaha
Aku tgu dlm kete baca buku Remember Me!!

Kul 6:00++ sapa dumah... Duk kejap makan2 nasi caj kamera...
Siap je makan nasi, Pa tel ajak g makan plok mlm ni.. Owos kenyang gile lagi..
Letih gile nak kuo plok.. hahaha
Ye kt xpe ah g minum air je sb seme ade balik ni... x puah agi reunion kat umah bakali hahaha
Gi ke NurArfa Craft Centre nye tempat tu..
Ingtkan jual kain batik sutera je.. Ade food court gop rupenya..
Lawo gop kat ye happening n beh ah kalu nak lepak2..
Gambo akan diuplot next entry sb kene mintak sedekah ngan adik lu..
Batery aku kong finish yillex uwaaa!!

Dengo pengumuman sape menang kat sini ah ade screen beso..
Gitu je umum... sian plok...



Lah balik makan tu jem pulok...
Alang2 jem baik g musing bando plok bey kata..
Tgk set2 ni celebrate...
Owos x rajin tgk lg aku gini... mmg happening ah...
Siap berarak musing bando.. Polis x leh wat nape dos..
Tp sayang xdop kamera nak amik video..

No comments: