Thursday, January 8, 2009

Menjelang Pilihanraya P36 17 Jan 09

Ish aku tengok tajuk dah rasa meluat..
Kuala trg skrg mcm medan perang, polis merata rata.. jem sana sini..
Macam nak berperang je..
Dah x ade kedamaian seperti biasa..
Masa ni masing masing nak tunjuk muka, nak tunjuk buat kerje..
Jalan yg dah elok pun masih nak baiki nk turap balik..
padahal jalan dh elok..
Yang sedihnya jalan tu seme sekitar bandar... ye lah org nampak diorang buat keje..
Pegi la baiki jalan jalan kampung yg masih berlubang lubang..
Yg xde jalan tar tu..
Xpun bagi bantuan ke fakir2 miskin yg memerlukannya tuh..
Emm kalu buat yg gitu rakyat x nampak gamaknya...
Sedey aku keadaan politik sekarang...
Masing masing hipokrit...

Dengar citer polis seluruh mesia berkg kat Trg dlm 8000 orng..
Kaya woo makcik2 katering skrg ni...
Sesak wess trg skrg..Kene sabo sampai 17hb ni le gamaknya..
Perasmian sana sini sekarang,... But knape nak mengundi br nak buat keje..
Sampaikan Hotel Felda 2 kali rasmi.. Emm x paham aku diorang ni...
Sekadar meluahkan rasa...

Aku pun x tau nak pilih sape???
Pangkah je lah mana2 yg aku suke...
BN?? PAS?? KEADILAN?? DAP?? Hahahaa
Undi anda adalah rahsia....
SYYHHHHHH!!!

Tapi aku x mengundi sb aku Parlimen lain hahaha
Tapi aku peneman setia laki aku g mengundi..
Dia Parlimen KT... muahahaha

2 comments:

Anonymous said...

wey2x... daftar dok g utk ngundi ni? huhuhuuu..

syud said...

daftar dos, lps ngundi hari tu g daftar lalu..
tp x leh ngundi lg kali ni sb ambe parlimen marang sb ikut alamat pdg midin nung