Thursday, February 3, 2011

Saya Sgt Suke Tapewer

Chekidout..
Kenapa saya suka rumah saya?? tupperware??
Owh sb saya sgt suke warna warni hahhaa
Ok ke alasan tu??
Taperwer very2 vibrant color dia
Bila tgk je rasa mcm nak makan2 je kaler dia haha
X kesah le apa alasan nya.. ni aku tmbh sikit lg koleksen aku..
Motif?? Sb bulan ni nye produk byk FINK kaler hahaha
So rembat sementara stok masih ada..

Lepas bayar br insaf.. tgk2 bank staement tinggal kosong hahhaa
Nebermind!!! Yg penting kerjasama kita happy


Kali ni aku beli ngan member aku
Sebabnya malas nak g taperwer dan x de masa nak melanguk lama2 kat taperwer tu
My schedule beri tight skrg.. x sempat nak berpoya2
So aku order online je..
Tgu posmen mr hanto umah je hahaha


Inside hahaha

I got this for FREE
TQ frens

Antara isi perut dlm kotak tu

Motif utama nak beli ni je
Tall Canister 10L boleh isi kepok kpg byk2 haha

Ade je pelakon tambahan.. Sudey menyimpang
Xpe dimaafkan sb PINK (One Touch Canister Large 3.8 L)


Cita2 nak pakai buat agar / puding sebagai
Motif sb sng nak isi dlm peti ais dan puding lambat kecut sb tertutup hahaha
Harap maaf PINK lagi

The most feberet
Tgk ni aku rasa nak makan je bekas ni hahha
Bekas jeli JELLETE
I miss this campaign seb baik Tena jual ke aku yg dia punya hahha

Mak JELLETE, Jeli-O-Ring

Untuk sumbat dlm henbeg kalau g course or travel
Echo Bottle Spring 500ml, beli 2 pcs je
Satu utk Mr Sonjar, satu utk Mrs Sconjar haha
(sm saiz nge botol air mineral kecik tu)

Bekas toilettries utk travel
Motifnya nak penutup berus gigi tu je sebenarnya haha
Tp ok la sb ade bekas sabun muka, mandian dsbgnya
Beg pun sgt ok sb plastik so x basahkan bag anda

Sekian saja purchase taperwer bulan ini
Bulan depan akan ade yg menyusul lagi hahaa
Hopefully duit tabung ayam ckp..
Hahahaa

Hohohoho sgt suke sudu and pengacau ni
Ini bkn taperwer produk
Tapi saya beli family pink jugak
Pengacau tu je xde fink..
Sudu Putih En Sconjar punya dia kata
Hahhaa takut x macho ke pakai sudu pink wakakaa
Laaariiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Will uplot later the rest of tupperware collection..
Nak g goreng cendawan jap!!!
Bye bye!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~PART II~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OK me nak sambung uplot tware hak ade kat umah
Senang nak wak rujukan mana hak ada mana hak xdop lagi hahha
Kalu ilang pun leh trace tgk gambo sini je






























No comments: