Wednesday, February 16, 2011

Family Day Part 1

Kenapa Part 1??? hahaha sb maybe ada part 2
Bhgn jalan2 coti2 mesia plok
Kali ni just perabeskan bhgn main2 ni..
Layankan aje kanak2 ribena ni semua..
Lps ni mak2 ribena nak g jalan2 kirai duit pulokk insyaallah
Mana? Tunggu!!! date dah finalize.. tgh arrange kan mcm2 persediaan
Lady D tgh sebuk mengarrange hahaha
Aku AJK lawatan.. hahaha mcm biasa mana pegi mesti kena bab ni haha
Poyo je mtg2 suke jalan hahah ai like

Ok Family Day ni buat kat Stadium Negeri je..
Ok la x panas jatuh pun x kotor..
Cume skt sikit je lah kalau jatuh sb ats lantai kan
Tarikh kejadian dh lama aku br uplot je..
Sabtu 29 Jan 2011 baru2 ni
Start pukul 8am sampai kul 1pm lbh krg

Mula2 xtvt mestilah memulakan hari dgn brekpes haha
Lps bekpes seme ada ceramah dulu

ni tajuk ceramah tu

Lps siap ceramah seme game kanak2 dimulakan
Aku tgk kjp2 je duk lepak2 je dulu tgu acara cabutan bertuah
Tp dah tau aku x pernah bertuah pun hahaha
So x mengharap pun

kanak2 ribena tgh berbaris menunggu game start

xtau apa motif letak gambar ni hahhaa

Alya doter Lady D

Prizes to game kanak2

Haaaaaaaa part ni aku suke hahaha
Tp harammmmmmmmmmm satu pun x dapat kah kah kah
Bhgn Grand Prize Lucky Draw
TQ my sponsor

All prize for Grand Lucky Draw

Ada beskal, ade peti ais, nokia hs pun ada

Ada microwave... large rice cooker leh masak 1 gantang terus haha

Ada lappy, ada set hidang arcopal, ada microwave lg

Yang penting ai nak yg ni haha
Sony wesss

Ni plak utk lucky draw yg biasa2
Ats naseb je dpt yg mahal /murah

Back view

Kanak2 aim yg ni haha

interprem jap

dia

Rayyan dr pg sampai tgh hr x benti2 berlari hahha
Peluh jeruk pala

Alya tgh tunjuk kat aku cekelat2, mainan2 yg dia dpt ms game kutip2 cokelat

Game berpasangan kah kah aku ade kat tepi sekali x masuk camera

Game for wanita only
Susah siot lm x main timbang guli
Asyik jatuh je.. melekat kat tgn la sb perpeluh

Lps abes game n cabutan bertuah lunch dulu br balik
Sedap ayam gulai dia
Siap ratah2 lagi haha

Ni je yg aku dpt
Tv kene g beli sdirik je napok gayanya hahha

hamper dpt ms register

Ni ms lucky draw

Rice cooker
Nk buat apa ni yer.. dah ade 2 rice cooker kat umah
Pie mesti suke ni sb kaler biru hahha
Siap ada munga2 lagi

Ok la tu je citer Family day kali ni
Jumpa lg taun depan


No comments: