Tuesday, April 7, 2009

Travel Mavel

Ade ke istilah travel mavel??
Xde xpe!! sukati aku lah nak letak tajuk apa..hehehe
Minggu ni balik trg sampai awal siket sb tolak awl dr KL..
Kat highway pun xde keter..
Aku bawak dalam 150-160km/h
Sampai Jabor tukar driver...
Jalan smooth sb x byk keter..
And x ujan.. so jalan clear mata ku pun clear nak bwk keter..

Leh la cuti 2 hari mgu ni sb Ahad x yah g lagi KL sb kene g Kota Bharu
Visit agency kat sana LTN
Tapi ahad tu la aku nak settle kan apa2 yg nak disetelkan
Suh hb aku tgl kete n dia g kije balik hari
Sb esok br dia bawak kete ke Kerteh..

Pagi Isnin kul 8:00am bertolak ke KB..
Around 11:00 am sampai..
Redah je sb x kenal pun mana LTN ni..
But luckily they nak meet kat Renaissance Hotel sebelah Billion tu je sb diorang ade course kat situ..

Ni aku sempat bergedix ngan P amik gambo kat situh hahhaa
Siang ke en raja n zulffa duk nunggu..
Kat lobi ade registration utk persidangan mufti2 semalaysia
Aku duk usya2 gak kot ade serempak ngan TG Nik Aziz.. hehehe
But x nampak lor!!

Aku yg terlebih 'comels' cemana ni nak kurus balik!!

Pie ngan gaya nye yg tersendirik haha

Itam putih itu menawan.. Cube teka kat mana ni??

Around 1pm dah setel seme keje n terus balik KL lalu kot Gua Musang..
Bosang gile lalu jalan tuh..
Kiri kanan utan..
Sampai KL kul 9mlm..
Tapi ade satu misi belum selesai..
Perut belum diisi..
Sebabnya dah plan nak g makan kat tempat kat bawah ni hehehhe

Nice deco.. kitorang duk khoyal bestnye kalau pantry kat opis mcm ni

Bekas gula dia pun cantik
Gambar makanan lupa nak amik sb terus ngappppppppp!!
Aku makan nasi lemak sambal sotong..
But nasi lemak kat Kota Warisan lg sedap..
Dan x bestnya aku dpt part kepala sotong ngan janggut2nya..
X sukerrrrrrrrr!!
Aku bg 3 bintang je...

Siap makan2 baru blk umah kat Equin
Sampai dalam kul 10:30 terus zzzzz
Penat wooo duk dlm Naza tuh..
Dah le lalu jalan Gua Musang yg tah apa2 tuh...
But tu le kisah travel kali ni KT-KB-KL
Coming soon ade lagi visit2 ke agency...
Tunggu ye!!

2 comments:

~*Dandelicious Princess*~ said...

kak syud iklan tudung ke posing tu? Hihi.

julie said...

cantek tudung syud..berkenan pulak tgk yg syu pakai tuh :P