Wednesday, April 29, 2009

Dinner @Big Plate

Lepas je masuk gaji mlm tu terus pegi Big Plate @Kg Melayu, Subang
Release tensen la kunun hahhaa
Tapi adoiiiiiiii kenyang giler.
Mmg BIIGGGGGGGGGG lah....
Sampai penat nak habeskan..
Ondway gi lalu jalan yg jauh sb msg2 x kenal jalan..
Sampai2 tu perut dah berkeriang keriut!!!
Konon best la bleh sumbat byk2...
Tapi half meal je semua dah kekenyangan..
Hahaaha tp best!!
Balik tu br lalu kot jalan yg dekat, 30 min dah sampai Equin..

Ni aku punya.. Mushroom Soup dlm roti.. Unique..

Amik Baby Steak je.
Konon nak sikit je ah sb dh amik sop tp dia punya baby steak tu lebih byk dr kat kedai lain
Usaha jugak nak habeskan..
Sayur dia bleh wat balik goreng sayur campur smula..
Betapa byk n pelbagai jenis nya

Ni yg En Raja.
Mula2 sampai lapo la konon seme bende nak mkn

Pastu ngan Lamb chop ni lagik..
Half je makan terus kenyang..
Sampai mengeluh kepenatan nak habeskan meal ni..
Aku cilok gak sikit lamb tu best!! Lembut pd steak aku
Chaiyok En Raja!!


Ni plak yg Zulffa.. Chic Subang


Taufiq punyer!! Mixed Grill
Seme binatang ade dlm ni hahhaa
Lamb, Daging, Ikan, Sosej pun ade
Topiq ni mmg selalu buat org terliur mknan dia..


Ni pun air Taufiq yg buat kan org lain terliur hahha
Dia nye carrot susu kaler mmg menarik
Jenuh dia nak habeskan air sb makanan dia byk giler..
Siap nak suh tapau tp end up usaha jgak perabis kat situ


Erkkk Alhamdulillah.. Kenapa saya suka rumah saya??????


Roti aku x larat nak perabis dah
Yg En raja kat blkg tu sampai tebing dikoreknya..
Xde rupa mangkuk dah...

So far best le sb tergelak nak perabiskan every meal..
Harga pun very affordable jika nak compared ngan kuantiti nya..

No comments: