Saturday, April 25, 2009

Rembatan Bulan Ini

Rembatan hujung bulan April (gaji x masuk lg masa ni, tp aku pejam mata je masa bayar) kat Jusco Alpha Angle..
Beh gile Jusco ni... esp kat ladies dept.. Ayyo!!! Jom beey kita pindah KL balik
Rambang mata aku dibuatnya..
Very affordable and sgt la cantik2 n up-to-date blouse kat sini..
Tapi kene soping dlm kadar waktu yg singkat..
Grab je mana depan mata...
Nak kene g lagi ni..
Byk lg wish list...
Ekteli pegi sini sebab kene tunggu bos nak balik Trg..
Sementara tunggu tu dr kul 5 sampai kul 830 duk melilau dlm Jusco tuh.


Sling bag LV ni bukan beli kat Jusco.. Somewhere around KL

Ada yg beli kat JJ, ade yg beli kat booth lobby KPPK


Shirt BUM for En Haabey.. tiba2 aku tgk mcm cun je hijau ni.
Dan plg best lesss%%%%%


2 top for me.. aku x leh decide nak amik kaler apa.. 2 2 aku suke
Aku mmg jenis x leh aka susah nak decide sesuatu esp bab2 pilih brg,
end up aku akan ambik 2 2 hahaha



1 legging dan 1 palazo

Lepas dah habes soping, En Latif and En raja sampai..
Bos nak belanja makan...
Kat Johnny's Steamboat.
Sedap steamboat dia, esp sos lada dia tuh..
Adoi lewat la balik Trg mgu ni..
Kul 930mlm br tolak ke Trg..
Masuk keter kekenyangan...
Best tdo ni, tp hahhaa aku kene drive dr KL sampai Jabor...
Then En raja lak take over from Jabor - KT
Uish penat lor!!! X ley nak tdo...

Credit to Juliansi sb i cilok 2 3 kpg pic dr blog dia.. Halal ye!!
'Brg2' Steambot

Jom makan!! Serang

Best le sos dia ni..


Banana Split.. Yummy


Hahaha kat sini pun ade Locong!!


Dah kenyang bleh blk Trg.. TQ big boss sb belanja kami.

No comments: