Saturday, December 11, 2010

Chicken Grilled - Chill Out :-)

CHICKEN GRILLED WITH HONEY AND BLACKPEPPER

Ni our feberet foods.. x de lauk lain punn xpe dos janji ni ade..

So layan je lah malas nak taip byk2..
Susah hati ni sb byk mende nak kene setel hujung tahun ni..
Keje oooohhh keje
I wish ade 4 tgn 2 otak hahahhaa
I need helper...
My anak buah 2 org beranak at the same time
Masa ni la nak anak buah yg lelaki kah kah kah
Ok stop it...
Jom layan ayam ni lagi best!!

Ayam ni perap dulu.. lg lama lagi sedappp
Ni aku modified resepi sb taruk sayur-sayuran tuh.. biasa letak carrot je tp kali ni letak carrot, broccoli and couliflower.. best!! dun over cook ok!!

Lepas perap masuk Roaster kesayangan ni
Yess roaster ni sgt menyenangkan hidup hamba..
Nak bakar ikan ke.. ayam ke.. buat steak ke seme boleh..
I love u lah!!!
Even buat cupkek or cake pun aku belasah pakai ni sb xde oven hahahaa
Ade org tu janji nak beli aku dapur tp x beli2 lagi ahaks..
Sila ambil perhatian!!

Ok dah hampir nak masak baru aku taruk sayur2
Pic kat atas tu pun aku amik lps dah nak masak dah pun


Ok done!! Gambau gravy nye lupa nak snap.. kah kah kah
Jom layanzzz dgn nasi panas!!
Adios slamat makan..


No comments: