Saturday, February 27, 2010

Bila Dia Datang

Sape datang??
Hehehe xde sape sape lah..
Bila mood R datang
Cik M pergi bercuti
Tapi sekejap je hahahha
So terpaksa la layan mood R ni bila dia datang
Bersungguh2 tau..
Bila la mood R tu datang utk lipat kain2 yang menimbun ni ha
Adoiii megren aku ingat kan kain2 ni...
Bibik please en sconjar..
I hate thissssssssss!!!

Cuti Maulud Nabi hari ni tp sadly jatuh hari Jumaat yg mmg dah sah2 cuti ni..
Harap maklum ye opis sy x akan meng forward kan sebarang cuti yg jatuh hari Jumaat atau Sabtu..
Saddis betuii la.. Layan je lah..

Ok so malam minggu yg indah ini
Walau pun En Sconjar sy x sihat..
Saya dengan semanagt waja nya terus ke dapur malam2 buta untuk melaksanakan misi saya yg telah dirancang 2 3 hari sebelumnya ni..
Dengan berbekalkan lampu neon yg suam suam kuku alatan2 yg telah dibeli
Saya telah menggodex aka membuat eksperimen yg tiada guru pengawas pun
Misi saya utk membuat kapkek cekelat
So layan je lah gambo2 ni yer..
En hubby sy telah lama belayar masa ni..
Tgl aku sensorang kat dapur ditemani cekelat2 dan stoberi2 itu..








CHOC MOISE CUPCAKES WITH STRAWBERRY DIP CHOC
uish panjang beno nama aku bagi ni hahhaa lantak la...



Taraaaaaaaa!!! DONE!!!
Sukerrrrrrrr.. mcm main pondok2 je
Kecik2 dulu x sempat main sb all frens jantan2..
So ikut dorang main yg ganaz2
Tangkap ikan kat sungai la.. masuk semak samun la..
Panjat pokok la.. laga ikan la.. ape2 je lah yg kaum jantan main..
My anak neibor seme jantan2
Yg pompuan 2 3 kerat je..
So aku redah je lah kawan nge dorang.. seb baik zaman bdk2!

My QA dah luluskan..
So next time leh wat lagi..
Cayang awak!!!

3 comments:

munie said...

sedaplak nmpk..terliur...heheh..erm kukusan ke kak syud?erm kenan lak..beli mane?brape rial..heheh..nak beli gak kukusan elektrik gitu..heheh

Anonymous said...

hihi..sal bru belajar wat dadih..ksyud blajo wat cupcakes dos..huhu..

syud said...

munie.. tu bukan kukusan.. ye mcm oven gop.. roaster ye panggil.. harga dlm 300 gtuh je.. k syud beli mn ah x ingt dos lama dos beli.. tp kedai letrik ade ah kot.. tepi jabat kita ni ade wase br ni napok.. cume hak manual ah.. hak k syud digital.. sng nak wat ayam bako ke, ikn bako ke, udam, sutun seme ah.. hahaha


Sal.. xpe practice makes perfest hahaha