Saturday, May 16, 2009

Medan Trip : Day 4 (11 May 09)

Best tido semalam.. Katil best!!! Lewat g bekfes.. Org lain seme dh kuo g jenjalan aku br nak bekfes.. xpe ptg karang sambung soping

Ni lah otel yg aku kata best tu.. Garuda Plaza Hotel, Medan


Bekfes yg best, makan smbil ngadap swiming pool



Waffle choc yg plg best aku makan, 2 3 kali g amik.. ni yg Beey.. (aku cilok plak wat naik bilik 2 kpg hahaha)



Meehon grg En Sconjar


Makan nge telur apa tah ni, tp best.. dia taruk sosej kat dalam ptg halus2



Ni nasi air aku.. pastu makan waffle plak



Swimming pool depan kafe otel



Lepas kenyang posing kat ruang legar otel plak. Pelamin tradisi org sini rasanya

Naik kemas dan lepak2 kat bilik pulak before check out. Ready to go.. Dtg se beg je, blk beg terpaksa di expandkan dan kuarkan beg extra. Ngeh ngeh ngeh

Jom kita balik.. Chek Out @1pm after beey siap smayang.. 12:15 dh zohor



Tunngu pak supir datang amik utk lunch and soping lagik



Warung Kopi @Lobby


Beso gop Warung Kopi ye..



Ni pun kat lobby puasang nunggu posing lu

At 230pm pak supir dtg n bwk g lunch kat Trans Minang pulak. Own account. Pastu g eport antar group pertama yg naik flight kul 525pm. Kitorang selebihnya dibawak soping kat Sun Plaza/Sogo pulak. Beli baju En sconjar je kat situ.. Pukul 800pm tolak ke eport sb flight ke Mesia kul 925pm..
Bye Medan!!!

No comments: