Tuesday, May 13, 2008

New Member in My House

Opppsssss jangan silap paham ye tuan tuan dan puan puan dengan tajuk di atas.. Welcome to my new vase, bunga-bunga sakura & ranting-ranting tu.. Ada yg datang from China hahahhaa aku pun x tau ye ke tak.. kalau tuan kedai tu tipu aku pun tipu la...

Dah lama nak wat ni tp ni baru terbeli.. Vase tu beli masa my hubby xde so harap dia pun berkenan.. tp so far alhamdulillah apa yg aku suka dia pun suker gak.. Taste kami lebey kurang je so xde prob sgt kalau nak beli brg or perabot umah ni..

Vase bought at Melia Florist.. RM XX. Cadang nak g SSF Kota Bharu tp dah x sabo2 sb lambat sgt leh gi.. dan xde masa skrg ni.


Cumey tak?? Umah aku x ley beli yg berbunga2.. mamat tu x suke. Ranting2 xpe!!


Letak kat sini, nak sorok siket pintu bilik air dari luar...

So suker lps siap aku gubah.. Modal pun habis la gak dalam RM XXX.. Beey, leh claim ke??? Ke masuk buku tahun depan baru bayar?? Hehehehe

No comments: