Tuesday, May 13, 2008

My Hubby's Birthday


13 May 2008.. Owwh my hubby's berday.. Tahun ni xde idea dah nak kasik apa.. Byk yg dlm list tp aku can't afford for this time.. Seme nya yg hampir mencecah 4 angka dalam wish list dia.. Uishhh no way dear.. next month lak nak kena bayar insuran n road tax kete.. U lak nak g kursus.. Huhuhu miskin la kita 6 bulan akan datang ni... But dun worry rezeki tuhan ada di mana mana cume kena usaha je kan!!

Semoga awak di panjangkan umur, di murahkan rezeki (supaya senang saya nak usya utk soping etc) dan sihat selalu. Semoga apa yg kita impikan dimakbulkan olehNya dan kita kekal bersama hingga ke akhir hayat. I love u soo much Beey!! Mmuaahhh!!


Kad selit celah ni sebab dia belum tgk lagi vase n ranting2 ni.. Serprais la kunun.. hahahaha.. Kek xde sb dia x suke kek.. Jimat duit aku..


Kad dia


Nape la aku suke katun2 ni.. Sampai kan kad ke laki pun aku beli yg katun2 ni


Inside the card. Jgn baca.. 18 sx..

Ekteli 13 hb tu hari Selasa tp dia kat Kerteh lagi.. so hari Khamis baru dia balik. Pegi cari hadiah yg seswai tp x jumpa dan ade yg memerlukan tuan dia pegi sendiri.. So tunggu dia balik dulu. Kita gi beli together2..

Hari Jumaat tu gi la kat tempat yg nak beli hadiah tu tp xde size n yg ade lak x selesa dan x secantik yg berkenan tu. Apa ekkk.. nanti lah dia kata beli lenkali tunggu yg betul2 best!!! So tungguuu!!! Aku takut duit aku habes disalurkan ke tempat lain je.. bahaya pegang cash ni... hahahaha.. Apa pa pun i luv u Beey!!! U are my heroes in my heart!!! Kakakaka

HAPPY 31st BIRTHDAY MY DEAR!!

MAY GOD BLESS U ALWAYS

& I ALWAYS LOVE YOU

~ ur wifey ~

No comments: