Friday, May 6, 2011

Bila Saya Rajin aka Bosang Tahap Cipan


Date : 30 April 2011

Bkn rajin sgt sebenarnya.. Tapi have to sb out of space dah my lemari tu

So paksakan diri tambahan pula bosang tahap cipan duk sensorang on weekend
Mula la cr agenda utk dibuat..

Mula2 lets kutip kasut slipa yg berdebu kat dpn tu
Ni pun satu masalah xde ruang dah nak simpan
Marri kasut dah penuh kena beli baru ni beey hahaa
So kill the time dgn basuh seme2 ni
Hmm br perasan knape byk PINK ah hahhaa

Petang sampai ke malam sampai pagi buta sebenarnya until 230am
Duk clearkan baju2 yg xmuat dah zaman dedulu
Sayang weyyy nak let go, bj seme baru2 lagi
Sutera punya pun banyak but have to sob sob sob
Bye bye.. cpt2 la org dtg amik, lg lama aku tgk lagi sedey.. sob sob
Ahamdulillah sari lps tu dah clear... Thankss!!

Antara silk2 yg aku letgo


Ni plak kain baju yg aku simpan cdg xnak letgo tp arghhhhhhh bye bye!!
I'm out of space

Ada blouse, sluar, baju sconjar, tshirt aku..
Plastik plg besau bhgn baju kurung
Bye sayang!!

** Pic taken by phone, not so clear.. as i said i'm cameraless
Cpt la beey lets g beli cam baru

No comments: