Tuesday, July 28, 2009

Ayyark Tolong Saya!!

Ish mcm ngeri je tajuknya
Knape?? Sebabnya saya x tau cemana nak habiskan ni..
Mati le saya 2 org je kat umah, cemana mau perabiskan mende ini???
Apa???? Knape??
Sila scroll ke bawah ye
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Huwa banyaknye...
Ni seme gara2 pegi umah my sister kat Koberang nung!
Seme mende dia suh aku wat balik..
Ni br tgk yg aku punya..
Yg kakak aku lg sorang lg dasyat
Penuh boot keter dia..
Satu kampung kene bahagi br abes hahahha
Balik tu sengeh je ah ngan en sconjar..
Sambil2 cakap cemana mau perabis ni...
Ni pun aku amik sikit kalau ikutkan byk lg dia nak sumbat
Ade buah perah la.. tp aku x amik!



Ada Durian.. my feberet ni
Aku pernah beli duyan 25 hengget sebiji dulu..
Ms tu durian x byk lagi..
Blk umah sembunyi2 takut kene marah sb rege mahal gilos


Ada Manggis!!



Ada Rambutan!!



Ada Jagung!! Belum rebus

Tada siap rebus..
Jom makan!! Fresh ni manis sgt sb jagung baru cabut
Hehehe nak tgu yg dlm Barn Buddy masak lambat sangat



And Kacang Tanah, x rebus lagik


Esoknya... tiba2 BLINK BLINK idea datang!
Ajak family in law la dtg makan
So aku pun terus g pasar beli barang
And masak laksa penang!!!
Ye le x kan nak makan buah je

Kuah x amik pic, sb org dah dtg aku br letak kuah!!


Sob!! sob!! tpmalangnya
My PIL datang bawak buah rambutan and manggis lagik!!!!!!
Aku ingt nak suh perabiskan yg umah aku punya
Tapi!!!!!!!!!!!! Huwaaaaaaaa!!!
Makin banyak jadinya!!!

Itulah dia bila 'dia' datang..
* Dia refer to Musim Buah
Buah x jd harga sekarang!!
Sebab terlampau banyak!!

Sekian coretan aku yg merapu ni!!

p/s: seme mende tu dah selamat skrg,
ade yg makan ade yg aku buat tempoyak,
ade yg aku kupas masuk peti ais dll..



No comments: