Wednesday, March 25, 2009

Jalan-jalan @Alamanda

After opis hour terus g ke sana..
Target nak tgk movie hehehe..
Tapi kantoi lagi poket aku huhhu..
Release tensen.. laki duk jauh..
So xtvt lain xde la..
Umah plak internet on off je..
Hampeh je W1MAX tu..
Nak kene g hantar smula ni..
Amik combo stremix lah..
Tv plak kelabu asap je xde astro..

So gi layan GENG:Upin & Ipin kat TGV hehehe
Ngan baju2 kurung lg aku g tgk movie, sb x sempat balk umah.. terus pegi dr opis..
Ish Shopaholic nak tayang dah masa tu..
2 more day!!
Aku kene dtg lg nih.. lama dah tgu nak tgk Shopaholic Movie version ni..

Huh.. ngah baju opis lagik nih

Ni aku sempat rembat kat Sembonia Outlet Alamanda..


2 in 1.. bleh jadik sling bag.. n hanbag biasa..


Masa balik umah kat KT, tetiba je ade mende ni..
My Sconjar amik mana tah.. dia kata opismate dia bg..
X yah aku beli..
TQ Beey..

No comments: