Monday, April 21, 2008

1st BloGger WorLd!!

St create my new blog today (21 April 2008) Just trying something new and just to share my life journey... Nothing interesting bout myself. Like others people too and i loike to involve in 'Dunia Tanpa Sempadan' aka Internet ni. I dun have many friends outside ni but i have many frens in web... Maybe tru web we no need to kenal dgn lebih mendalam compared with frens di alam nyata.. kekekeke but itulah dunia ku.. Apa pun aku enjoys dgn hidup ni even kena tempuh byk cabaran. Itulah kehidupan, kalau xde cabaran itu bukan hidup namanya.

Buhsan sgt skarang so try to find out what tu du.. I need to do something.. Help me please sugest somethin or maybe aku kene pegi shopping complex becoz segala masalah akan hilang kalau pegi mall.. kekekekeke or maybe i need to get some Baskin Robbin ice creammmmssssss yummy yummy!!!


Enuf for today, nak samb kerja lak.. Kan kene fired sb curik masa.. kekeke Oppppppssss x pun best kalau bleh gi scuba diving tgk dasar laut ngan kehidupan di sana. but malangnya aku swim pun x reti so dun berangan la.. But seriously mmg teringin nak pegi tgk dasar laut ngan batu karang dan ikan ikan and hidupan yg warna warni nya di sana.


3 comments:

syud said...

xde keje ke???

Anonymous said...

fenfuannnnnn...sejak biler ko minat ngan sumer mende2 tuh? i mean accessories rantai tuh? rajin pulok ko kumpul ek..bile ko pakai aa..aku ada satu beli masa raya lepas..pastu tak reti dah nak pakai waktu bile..

syud said...

hahaha ko ni.. sejak bile eh?? sejak kije kot.. ala ko pakai je la g kije... xpun ko derma je kat aku..hahaha..